tisdag 14 juli 2009

It ends tonight

Ännu ett tårfyllt farväl på Logan Airport är avklarat. Hon sitter just nu på flyget och är förmodligen sååå excited över att åka hem. Men sorgligt är det ändå. Jag och Etog bilen hem och åt en pizza efteråt och nu är jag hemma med mig själv. Allt har bara sprungit på i hundrafyrtio i flera månader nu känns det som, kanske dags för tiden att lugna ner sig lite? Hallå, tack?! Ska bara vänta ut denna vecka nu som snart är över, den är iaf helbokad, sedan ska jag ta tag i allting nästa vecka, träning, körkort, sparande och planerande.

Just nu är det denna som gäller;
When darkness turns to light
It ends tonight, It ends tonight.
Just a little insight won't make this right
It's too late to fightIt ends tonight,
It ends tonight.

Det skulle kunna vara detta som jag kommer ihåg sedan tidigare;
Save tonight and fight the break of dawn Come tomorrow tomorrow I'll be gone
Save tonight and fight the break of dawn Come tomorrow tomorrow I'll be gone
tomorrow I'll be gone
tomorrow I'll be gone
tomorrow I'll be gone
tomorrow I'll be gone
Save tonight Save tonight Save tonight Save tonight

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar