måndag 28 september 2009

Blond, blondare - Malin

Okej här kommer ett erkännande - jag är för tillfället ruskigt blond. Hoppsan. Men om man kan ha färgen i 90 minuter och bara har det 20 minuter, hur ser då de som har det i 90 minuter ut? Men som min vän uttryckte det - "Det är som huvudvärk - det går över." Det är väl sant, finns inte så mycket att göra åt och någon gång lär det väl bli lite bättre, annars börjar ju mössäsongen rätt snart ;)

Kommenterade då hennes hår som färgades för några dagar sedan till mörktbrunt/rött och som ibland skiftar i rött-lila. Jag gillar det men tjejen gillar inte lila så. I hämnd på hennes råa skratt över min blonda kalufs häver jag ur mig att hennes hår nog allt ser rätt lila ut då o då. Så självklart kommer ännu en klockren kommentar - "Ärlighet är den bästa alvedonen."

D och A kom precis hem iaf och tyckte det såg bra ut och att jag ska vara lycklig som kan få det så blont... Well, dom är amerikanare!


NINA!!! : I'm really really blond and E got purple hair, that's the content of this blog ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar