söndag 20 september 2009

Bom chacka chacka bom bom

Så sjukt skönt det är att göra ingenting ibland. Efter att ha börjar jobba 8.30, 8.30, 8.30, 8.30, 8.30, 7.30 så tog jag idag sovmorgon till 11.10 och efter det har jag gjort exactly ingenting! Stannade i sängen och läste klart min bok - The memory keepers daughter, helt okej men inte nån jätterekomendation, lite väl beskrivande och mycket onödiga ord. Ringde precis min vän Emma som har födelsedag idag, liksom typ 20 andra som jag känner! Grattis Emma! Grattis lillebror Emil också! Det är galet vad alla runtomkring mig blir gamla och stra (inte du Emma! :P ) Kusiner, brorsor, bebisar... hu. Själv är jag rätt lugn med min ålder nu, börjar bara frukta att fylla 25 snart men dit är det ändå ett bra tag.

Igår var vi då ut och åkte båt, åka båt kan man kanske inte riktigt kalla det då båten for ut från kajen ca 10 minuter och sedan snurrade runt där i tre timmar innan vi for tillbaka. Men ändå, det var roligt! Speciellt, annorlunda och roligt. Först fick vi mingla med en liten buffé och bekanta oss med lite andra människor, efteråt var det dans upp på taket till ett band som spelade och efter det steg dj'n fram och det drog loss! Bästa var den albanska avslutningsdansen som jag sett framemot, att hålla händer o dansa i ring - jag var helt grym ;) Tack Michelle för den upplevelsen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar