måndag 14 september 2009

Messy

Här sitter jag på golvet i mitt very messy room. Ska snart fara iväg och zumba lite, borde leta reda på mitt gymkort nu och damma av det - hua nu var det aldeles för länge sedan jag var där igen! Satt precis o planera hur duktig jag ska bli när barnen börjar skolan, droppa off, åka o träna o sedan hämta upp dom, det kan väl inte bli bättre? Nu jobbar man sent, vill hinna träffa lite folk men också träna och veckan har bara sju dagar, nästan bara fem känns det som. Vore fint att kunna träna på dagtid iaf, jag gillar pass o nu är jag ibland ledig em men då blir det simning. Well, ni vet hur det är, det har varit sommar o man får la ta tag i livet då det blir höst. Jag satsar på beach vintern 2009 ;)

Mina små tvillingar hade deras första tennislektion idag - åh så duktiga! Och jag är mäkta imponerad av läraren som får sex små barn att sitta ner snällt och vänta på sin tur, göra som hon säger och bara lyssna i allmänhet. Inte alltid det lättaste med sex 2.5-åringar. Undra om jag kan få lära mig spela med? Hängde i lekparken i em och jag fick en ny vän, hon var fyra år, väldigt söt och hängde efter mig var jag än gick!

Well, zumba nu sedan är det säsongspremiär för One tree hill och Gossip girl så det ska vi se här på min tv ikväll, wihooo. Sedan tar jag a big step for the future tomorrow. Ska nog berätta om det snart, väldigt spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar