fredag 11 september 2009

Start spreading the news...

I'm leaving today, I want to be a part of it - New york, New york!



Tja, jag ska väl inte lämna på cykel men snart är jag tillbaka för en visit i favoritstaden. Åh vad jag längtas, ska bli så himla roligt att vara tillbaka och att träffa Jennifer också. Har stora förhoppningar om en toppenhelg. Laddar med lite Sex and the city nu såklart.

Lugn dag, film på biblan imorse och en mysig liten sagostund efter, hittade en gammal bekanting där - Barbro Lindgrens Sams ball! Visste ni att den fanns på svenska? Max-böckerna alltså, hade jag ingen aaaaning om. Till middag fick barnen mjölkstuvade makaroner med köttbullar, D gillade det med och jag fick stuvisar till middag tillsammans med ett glas vin, klockren mix! Slängde också ihop en fin blåbärspaj till familjen idag, se så snäll jag är! Gjorde en igår med, mycket mumsig och den slank ner lätt tillsammans med vaniljsås från Ikea då jag hade tre tjejer över på filmtitt.

Nu får min lilla musikspelare lov att vara färdigladdad så jag kan sova, buss tidigt imorgon. Jippie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar