onsdag 9 september 2009

Vad händer egentligen?

Dagen har bestått av spänning, glädje, excitment och en del hard decisions. Ruskigt vad jobbigt rätt enkla saker kan vara ibland. Nu är beslut fattat och vi får se hur det rullar på.

Snart börjar bollen rulla, eller kanske studsa, på tv:n med kvartsfinal mellan Söderling och Federer. Självklart måste man se på det när det är svenskspel på tvn! Heja Heja, känns inte som chansen är stor men man vet aldrig när det handlar om sport va? Får se hur länge jag orkar se. Dagen har varit lång men bra, har hållit oss hemma och L har skött sig fint även idag, inte en endaste olycka men för säkerhetsskulle satte jag på en "pull-up" då vi tog en promenad, den var torr när vi kom hem och hon rusade till toan så jag tror verkligen hon är redo. På em lekte vi lite dress up och på kvällen var det mys framför tvn med barn i världens finaste pyssar! Till på köpet har jag pratat med hela två stycken nära och kära där hemma i Sverige idag plus fått ett sms från en tredje - små små glädjeämnen! Eller rätt stora egentligen ju.

Förresten åker jag till NY på lördag och det var just denna helg för tre år sedan som jag lämnade staden, hårt. Minns vi for tidigare för det var final av US-open och mycket trafik. Helt galet. Jag längtar till NY, jag saknar "min" stad. Ska bli väldigt roligt att träffa Jennifer igen med och vi får se hur det känns att vara tillbaka i Valhalla, kanske skulle svänga in o avsluta mitt bankkonto? Haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar