torsdag 3 september 2009

Vaskinera mig?

Fick frågan igår om jag vill ta en flue shot - vaccinera mig mot influensa alltså. Vad säger ni? Min tanke är att det skadar ju inte, eller kan det göra det? Överväger starkt att göra det iaf. Frågan är om det behövs med alla superpiller som finns i det här landet , detta är ett smakprov på vad jag har hemma, saker som gör dig pigg och non drowsy för dagarna och så nigthtime piller som hjälper dig att sova på nätterna. Helst ska det vara allt som heter maximum strength med :) Och se vilken härlig färg det är på alla piller, man blir nog frisk bara av det!
Kom precis tillbaka från posten och framför mig stod en liten pojke med en gul och blå tröja med trycket Ibrahimovic 10, det gör en lite extra glad! Var på underklädsjakt med barnen imorse då det börjar slutas med blöja här nu, hittade ett helt nytt shoppingställe som jag aldrig varit på, inklämt mellan två som jag hänger på ofta, oeho! Ikväll har vi clustermeeting på Applebees här nedanför berget. Undra om jag ska ta med kidsen på en swimtur innan?

1 kommentar:

  1. Om jag får ge råd så tycker jag att du ska tacka å ta emot sprutan! Även om du själv riskerar att kanske bli liiite sjuk av den så vet du sen att du inte riskerar attvara omedveten smittbärare.
    Kram från hönsmamman ;)

    SvaraRadera