lördag 19 september 2009

Höst

Sitter och spanar in svenska Idol nu, har snart hunnit igenom alla avsnitt som gått hittills. Klart man måste hänga med! Roligt att se lite kända ansikten också ;) Ska snart fara iväg och åka båt, en liten tur i "Bostons skärgård" med tema albansk fest. Blir riktigt spännande att se vad detta kan bli. Har tagit en dusch, plattat hår och sitter med ett glas vin och väntar på Sarah nu.

Började jobba kl 7.30 imorse, slå det en lördag! Nej det gick finfint, steg upp och gjorde mig en kopp te i väntan på att barnen slog upp sina blå och då åt vi frukost bestående av macka, egg and fruitsallad, ritade lite och läste en del böcker innan vi klädde oss höstigt och tog bilen till Target för en shoppingrunda och sedan lunch på Friendlys. Just nu är W iväg och får sitt hår klippt vilket jag verkligen också behöver så ska nog slå till på det imorgon, tjoho! Annars imorgon väntar clustermeeting i Braintree och jag är såklart chaufför. Igår blev det en shoppingtur och sedan film vid min tv. Nu ska jag fokusera på sista chansen i Idol.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar