lördag 9 januari 2010

En äkta gammal lördagförmiddag

Tänkte inleda dagen med André Pops och vinterstudion men snåla SVT vägrar ju visa program live tydligen. Ser på bandy nu istället, annandagsderbyt och det är faktiskt lite spännande, jag vet att vi förlorade men inte vad det blev? Samtidigt städar jag såklart lite, snö och sol utanför. En äkta lördag fm. I Sverige hade jag nog tagit en promenad när matchen var slut och lyssnat på lite slalom på radion. Här blir jag snart upphämtad av Lnin för lite shopping! Har inte shoppat en enda grej på hela veckan, bra jobbat där Malin. Jag behöver verkligen lite galgar så det ska jag införskaffa.

Så var det sprutan jag tog igår då, inget följdsymptom av något slag, inga svullna armar, feber eller baklängesgång. Ni måste allt vara lite veka i Sverige ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar