måndag 11 januari 2010

Sluta tidigt

Nyss hemkommen från ännu en shoppingrunda, denna gång fick jag inte med en endaste sak till mig själv. Presenter presenter! Undra om jag ska börja packa min väska idag? :)

Tog en promenix ner till Healthworks då jag slutat, väldigt fint och "riktiga" studios för pass, tumme upp för det! 100 dollar per månad motför ymca's 10 tar väl emot lite men jag funderar verkligen på det. Inte lägligt just nu då jag ska till Sverige då men efter kanske?

Har också hunnit med att städa bilen idag så nu är den lite mer ok på insidan. Nu är jag lite scrapsugen och ska nog bli lite kreativ en sväng. Tänk så skönt det är att sluta tidigt och inte ha några planer! Ikväll är det tvmåndag tänkte jag säga men såg precis att det visst inte börjar förns nästa vecka, tusan o! Julia Sara o Emma tänkte komma o kika. Ser däremot att American Idol börjar ikväll och det tänker jag följa! Så är nån sugen på att se det så får ni komma hit om ni vill :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar