onsdag 6 januari 2010

Workin' 9-5. 8-6. Uppstigning 5.42.

Jaha då var jag ensam. Tomt. Ho ho. Matilda? Bara jag och mitt kaotiska rum kvar. Skjutsade Tiltil till flygplatsen imorse och släppte av henne med alla väskor som vi tillslut fyllt upp och fått igen. Hoppas det gick bra att checka in och allt, hon ska vara framme i DC nu. Ush så fruktansvärt tråkigt när folk flyttar och åker, nu tycker jag allt alla andra får stanna kvar tills det är ett måste att åka.

Just nu jobbar jag men min bebis sover så jag sitter såklart här, varför städa eller göra något annat vettigt måste? Jag har iaf bokat visumtid den 25 januari kl 9, så Emma, jag kommer den 24e!!! Hoppas jag fyllt i alla papper rätt nu bara. . .

Starbucken igår med massor av tjejer vilket ju faktiskt är trevligt. Ikväll ska vi ha workoutclass här hemma är det tänkt. Nu drar vi väl igång beach 2010 på riktigt då? Eller Sverige 2010 :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar