torsdag 14 januari 2010

Irma 3 år med!

Alltså förlåt, Irma jag har inte glömt dig! Jag tänkte på dig hela dagen men jag bommade att posta inlägget. GRATTIS IRMA! som fyllde 3 år i måndags. Alltså Irma den 11e, Malin den 12e, tvillingarna igår och så Sara imorn. Kan vara den mest busy födelsedagsveckan någonsin.

Megagrattis till stora lilla Irma!

Irma har gått från att vara första lilla bebis till att nu vara störst av alla barnen. Kan inte förstå att hon är stor som "mina" barn nu om inte ännu större till både storlek och sätt. Paket får komma nästa vecka.

1 kommentar:

  1. irma hälsar å tackar :) ja nu ser vi framemot att få hem dig tycker du dock blir hemma allt för få dagar, folk kommer slåss om dig :) jag tycker du kan sätta ett sånt där åkdon på ryggen när du ska åka hem ser ju rysligt skoj ut :)

    SvaraRadera