söndag 10 januari 2010

Se upp i backen

Blå himmel, strålande sol och -4 grader. Jag kan verkligen inte klaga på vädret. Igår då jag gick ut fick jag värsta känslan av vår, idag var det härlig vinter. Plockade upp Sara mitt på dagen och for iväg för pulkaåkning med Emma och hennes barn med kompis. Trampade iväg i pudersnön bort till golfbanan, över hål, bunkrar och greens (golford va?) tills vi såg den perfekta backen! Tokigt nog hade de fällt ett stort träd i slutet och det såg farligt farligt ut men vi "mjukade" upp det med tallkvistar och körde på. Stor pulka, snowracer och surfsnowboards. Så sjukt roligt! Skrattade så skulle tippa på att det är träningsvärk i magen imorn, men ett skratt förlänger ju livet sägs det så ;)


Nu ska jag krypa ner i min säng med nytvättade sängkläder. Imorn bitti har jag alla tre barnen och sedan är det simskola med tvillingarna. Off kl 1 och ska ut på hemligt uppdrag!


1 kommentar:

  1. Snygga kläder i ditt förra inlägg Malla :-) Att du hittar allt, förstår inte.. Hade ju alltid snyggt på dig när du bodde här också (I Umeå och Bollnäs) :-)

    Pulkåkningen såg ju ut att gå galant! :-) Jag kanske ska ta och damma av en pulka också, men risken finns ju att jag bryter benet :-S

    Ha det så bra! Vi ses snart! Kramar

    SvaraRadera