torsdag 14 januari 2010

Tvnight

Var länge sen jag hade en liten tvkväll med mig själv. Upptäckte precis att Greys bröjar ikväll, jiho! Har för mig att det slutade jättespännande innan jul men minns inte alls hur? Får nog lov att se det avsnittet först. Men är det som det varit för mig resten av veckan så stämmer väl ingenting med tvtider o dyl. Har haft en toppendag med barnen, for till the childrens museum där det inte alls var fullproppat som det brukar vara. Lekte och hade verkligen skitkul allahopa, såg två små teatrar, åt lunch och lekte mest i vatten. Påväg till bilen kom en brandbil tillbaka från utryckning så vi stannade såklart för att se den backa in i garaget sen frågade brandmannen om vi ville komma in o hälsa på och det gjorde vi självklart! En privat liten rundvisning bland brandbilar o kläder sen for vi hemmåt :) Stod parkerad på femte våningen och vi hann inte ens ut ur garaget förns Willwill snarkade, helt otroligt! Ut ur stan så sov L med. Tog oss till Target där jag spelade lite spel på min oerhört bra'a ipod så de fick sova en timma sen tog vi en shoppingtur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar