torsdag 21 januari 2010

My bags are packed I'm ready to go

Som jag säkert sagt tidigare är jag packad och klar. Eftersom jag helt plötsligt men inte helt oväntat gått o blivit rejält förkyld vad jag tvungen att nyss fara akut till CVS och inhandla nässpray då jag hört att det inte är någon höjdare att vara täppt på flyget. Hittade också härliga piller mot förkylning att ta på natten, som gör det lättare att sova alltså. Perfekt! Har börjat insett att jag ska flyga rätt länge och att det är mycket tidsskillnad och att jag kanske kanske kommer vara lite lite jetlagad efter att ha varit i denna tid i 11 månader. Kanske. Det är galet vad länge jag varit borta från Sverige, det är nästan ett år. Jag börjar nästan bli lite nervös! Lillebror kommer o hämtar mig på Arlanda iaf så nu är det löst, kanonbra! Näe.. dags att packa ner lilla datorn och bli helt redo kanske. Om 5 timmar lyfter planet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar