måndag 11 oktober 2010

And now they're gone and you wish you could give them everything

Nu är hon här och jag can't belive it, helt galet att Nina är här och hälsar på mig. Jag har besök från Tyskland, av min vän som jag känt "irl" i fyra månader, varit vän med i 19 månader och inte träffat på 15 månader! Det är som tiden stått stilla och hon aldrig varit borta ungefär. Just nu är hon hos sin kompis i NH och jag har spenderat kvällen hos Marte med henne och Vanessa.

I torsdags somnade Nina kl 7 medan jag la barnen, i fredags jobbade vi och på kvällen såg vi film hos Nettan. I lördags hade jag skola medan Nina träffade sin gamla familj sedan for vi till Braintree och shoppade, jag, Nina, Vanessa, Nettan och Natta. Hade disco i bilen påväg hem och försökte bla figurera ut vad de sjunger i Just a dream som jag och Anette flundrat länge på, remix på kiss108 på lördagkvällar och de körde en perfekt långsam version av den men nej, inte en chans! Tur Nettansprettan lyckades komma ihåg det hela vägen hem och kollade upp så vi inte behövde grubbla på det mer iaf. Vi avslutade lördagkväll med pizza på Bills i Newton c. Igår stod vi upp tidigt och tog bussen till NYC, en riktig mysdag i solskenet och nu känner jag att tiden går aldelses för fort igen. Natta nu!

Nelly-Just a dream

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar