måndag 18 oktober 2010

Monday you can fall apart

Så är klockan 22.11 den här måndagskvällen då jag inte skulle göra något alls och hinna allt. Hur gick det? Well jag sitter här med en kopp te i ett rent och städat rum och ska snart gå och lägga mig i en nybäddad säng, jag har hängt i soffan och sett två avsnitt av Lite sällskap och där tog det slut vad jag hunnit ikväll. Det gör mig inget men jag hade tänkt hinna blogga om förra veckan men det får helt enkelt komma när jag har tid och lust. Jag borde sluta skriva om vad jag tänker och vill skriva om och istället bara skriva det, right? Mitt kanel och äppelte är iaf väldigt gott och jag har haft en skön kväll. Imorgon går vi back to normal med jobb, träning och vännerhäng, I guess I like it.
Här har ni mig som Cruela Devil eller vad hon heter, från 101 dalmatinerna, jag har alltid tyckt den var så läskig.

2 kommentarer:

  1. Haha, du er søt! Også har du sett tv programmet uten meg! :O Neeeei! Da må jeg se i morgen.

    SvaraRadera
  2. Haha bästa bilden jag sett på länge! :) Skypedejt nästa vecka?

    SvaraRadera