torsdag 21 oktober 2010

Mycket sucks right now

Idag var jag ledig mellan 9.30-3.30, jag hade stora planer på Boxning kl 10, när jag insåg att det inte gick ville jag zumba kl 12. Nu är kl 12.35 och den mesta av min lediga tid har gått och den har spenderats med något som jag inte alls hade lust att göra på min lediga tid såhär. Det här suger ju. Inatt vaknade jag 3.30 efter 2 timmars sömn och kunde inte sova, glatt här hörni. Det är påtok för mycket problem, bekymmer och oroligheter på andra ställen just nu för att jag ska kunna fungera helt normalt. Jag förstår ingenting av vad som händer och det gör nog inte du som läser detta heller, men oroa er inte egentligen är det inget fel på mig. Dagens positiva är att jag fått skypa länge med min Emma i Malmö. Nu ska jag bädda ner mig i soffan och se på lite tv min sista lediga stund.

2 kommentarer:

  1. Hur gick det med katten? Väntar med spänning på resten avstoryn! Mum

    SvaraRadera
  2. Låter jobbigt även fast ja inte vet alls va du surrar i, hoppas du vet att ja finns om du vill älta nå! Du är saknad malla å nu när d sakta drar mot nov måste ja säga att du är ännu mer saknad å ja är inte peppad på samma sätt! Hoppas allt är bra med dig! Kram

    SvaraRadera