tisdag 26 oktober 2010

Nu smäller det!

Idag hade jag alltså 26 grader varmt i Chestnut Hill, imorgon smäller det i Lidköping. Heja Bollnäs! I can't belive att bandysäsongen börjar redan, är det inte lite väl tidigt? Jag klagar verkligen inte men hoppas inte det innebär att säsongen är över tidigare, jag satsar på att hinna hem till Sverige till finalen i år. Appropå att hinna "hem" mina vänner så är det högtid att börja fundera på om ni vill till LA i februari/mars, slänger bara ut det nu så ni kan börja tänka på allvar, mer info kommer! ;)

Vi har som sagt haft värme idag, jag tränade body pump imorse som vanligt på tisdagar sedan gjorde vi några pumpor jag och kidsen då de kommit hem från skolan, Ella hon tultade runt och bara njöt av att kunna gå själv utomhus. Ja vi har väl spenderat nästan hela dagen utomhus i det unerbara vädret, vem vet när det vänder? Kvällen spenderades på Starbucks där vi idag var 16 pers! Rekord för i höst tror jag visst... Nu smids planer för helgen och framtiden. Jag ska sova nu och imorgon väntar en lång arbetsdag, hoppas kunna få in lite radiosporten runt 1-2 bara. Heja Heja!

1 kommentar:

  1. Nu är det bokat! Kommer till staterna i feb. i 10 dagar. 7 dagar i Florida och 3 dagar i NYC. Men funderar på att åka till Boston över någon dag när vi är i NYC! När åker du hem?
    Hoppas du har det bra, saknar allt!

    SvaraRadera