torsdag 28 oktober 2010

Viktigt meddelande

Tyvärr har det kommit nu Return flight information Nov 10, det kom förra veckan men jag har försökt ignorera det ett tag, det går inte.
Nu är det så att ni är några som nämnt att ni skulle vilja komma över och se västkusten/Californien och framförallt Los Angeles med mig när mitt år är slut. Min sista arbetsdag är den 23 februar så runt då skulle jag SÅ gärna vilja hoppa på ett flyg mot LAX istf Arlanda. Vem är med mig? Jag behöver verkligen veta nu då det är dags att välja hemdatum snart och då behöver jag veta om det blir nå resa eller inte innan det blir Sverige. Så snälla rara om du vet att du pratat med mig om att resa lite, skicka mig ett mejl och tala om hur och var du står just nu så jag vet och kan försöka planera något. Okej? Nu! Tack på förhand ;)

1 kommentar: