söndag 31 oktober 2010

Happy Halloween

Idag sov jag till klockan elva, helt otroligt skönt och jag hade nog kunnat sova mycket längre om jag velat m en man kan inte slösa hela dagen på det. Ist har jag hela dagen gått och fått återblickar från min dröm, det är inte ofta jag drömmer men inatt drömde jag något så otroligt verkligt och konstigt så jag vet inte om det är sant eller ej? haha, självklart är det inte sant men det var en sån dröm som känns så verklig fast som ändå är så konstig.

Fixade lite frukost och satte mig sedan vid datorn, skypade mormor, mamma och Emma och pratade även med andra Emma lite grann, åh jag älskar sånna dagar.

Började jobba vid 1.30 och har haft urmysiga barn idag, lekte ute i löven innan de tog en nap och efter det tog vi på halloweenoutfitsen för att gå till skolan på halloweenfest. Där var det disco, tävlingar, godis, pizza och massor av glada utklädda barn och vuxna. Vi dansade och hade skoj, Willl blev insnurrad i toapapper till en mumie :) Påvägen hem trick-or-treata vi hos grannarna och fick korgarna fulla med godis.

Nu sitter jag här och väntar på Marte och Vanessa som kommer o hämtar upp mig strax, vi ska ta en runda i Boston och se om det händer något, kör på pirate-outfiten just in case vi hittar något, why not liksom? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar