söndag 4 oktober 2009

En helg går fort

Så var denna weekend snart över. Har nog hållit mig rätt sysselsatt sedan torsdagkväll. Fredag film här hemma. Lördag tog vi en shoppingrunda och jag hittade både byxor och skor så nu är jag lite mer redo för höst och vinter, blev även tshirts, strumpor och annat smått o gott. På kvällen träffade jag några nya människor för middag i Boston, två svenska tjejer och en fransk kille. Trevligt. Idag har jag jobbat... varit på baseball! Satt i vårt "lilla bås", bokat för oss några barnfamiljer, först fick vi åka chartrad buss dit och på plats fanns allt och lite till. Bra platser, egen bartender, mat, snacks, dryck, glass - verkligen paradiset för barn! Tror W åt konstant från att vi kom kl 1 till vi for vid fem. Jag hade då mycket roligt och gör gärna om det :) Nu hoppas jag bara få se lite hockey o football också. Så högt upp fick vi sitta
Det gröna monstermaskoten Wall E kom och hälsade på oss med.

Vi vann!


Mycket gott att mumsa på!


Och här får ni lite smakprov på stämningen och de klassiska Fenway sångstunderna... Stretching i 7th inning är tydligen ett klassiskt påhitt, skoj!




Efter baseball o badning for jag och såg Fame på bio, helt okej, jag gillar sång och dans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar