torsdag 15 oktober 2009

Min väg

Har suttit ett bra tag nu och lyssnat på musik via youtube, vad spelas? Började på Martin Svensson då jag ville höra Fiskar som viskar som jag har tydliga minnen till, någon annan? :) Hittade då mig in på Jumper som jag faktiskt spelat sjukt mycket, undra vars den skivan tagit vägen? Tror nog att jag fortfarande kan varenda låt på den skivan. I sidolistan då visades Vacker utan spackel med Joakim Hillson som också lockar fram en del minnen. Var tvungen att kolla upp hur gammal jag var då den kom, 14 - självklart! Hela tiden skymtade Håkan Hellström i listan med liknande klipp också så vi knyter ihop det lite där. Ska strax sluta upp med svenskmusiken, ta på jam'n 94.5 eller kanske Kiss 108 och fara till biblan, plocka upp Twilight filmen och sedan vidare för att hämta en ny bekantskap.







 

 





1 kommentar:

  1. Underbart Malla! :-) 'Vacker utan spackel' hihi Nog hade man en liten fjortisförälskelse för Joakim var ju då väldigt snygg hehe Vettesjutton om jag tycker desamma idag :-D

    Kram!

    SvaraRadera