tisdag 13 oktober 2009

En sån dag

Positivt, vilken dag! For och åt lunch med Sarah på Cheescake factory, där finns ju parkeringsgarage så vi slapp gå ut, plus att det är mycket gott! Efter lunch for jag hem, såg på Greys anatomy och tog en 30 minuters tupplur. Fick mejl om en försening på en film som jag var övertygad om att jag lämnade förra veckan så for till biblan för att reda ut det och se, visst kan även dom göra fel! Den stod där i hyllan men var i systemet fortf hemma hos mig. . . Tog mig vidare till svenska skolan för lite undervisning och direkt därifrån till svenskfika på starbucks. Hann med lite shopping innan dock och fick med mig en svart kofta och en brun höstjacka hem, precis vad jag behövde. Sedan några timmars prat med alla trevlig svenska (norsk) aupairer på starbucks. Det finns verkligen många trevliga människor här!

Bästa överraskningen väntade då jag kom hem för då jag skulle gå ner till mig nästan snubblade jag över ett stort grönt paket. Gulle Emma har fixat ihop nog världens bästa paket nu och jag blev så glad att jag fällde en liten tår, men shh, säg det inte till någon. Tack tack tack vännen, sånt gör mig så himla glad! Ska lägga mig o kolla på bilderna igen och igen och igen nu. Men det finns ingen som helst risk över hela huvud taget att jag glömmer er, no way!

Nu ska jag nog sussa och fundera på vad jag ska pyssla med hela dagen imorgon innan jag börjar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar