torsdag 22 oktober 2009

Ny park, fler barn och chestnut träd

Vet ni att där jag bor fanns det för länge sedan JÄTTEmånga chestnut trees. Men så blev dom drabbad av nån sjukdom och dog ut. Idag såg jag chestnuts iaf, många och stora, såg tom ett chestnut tree.

I förmiddags hittade vi en ny fin lekpark, behövs lite fler alternativ så det var toppen. Hade playdate med två aupairer och deras små flickor och jag tror visst de hade roligt tillsammans! Jag fick lämna rätt tidigt dock för det var dags för premiär med alla tre kidsen, tror ni jag klarade det? Självklart ;) Med en lite hungrig bebis en liten stund samtidigt som de äldre var hungriga på lunch, men det gick fint och vi hade det riktigt mysigt tillsammans. Får nog säga att barnen varit riktigt gulliga idag. For till doktorn och tog h1n1 spruta efter, L sa inte ett knyst medan W sa lite mer ;) Nu kom miss J ner och sa att lasagnen snart var färdig, mumma. Sedan blir det en liten promenad runt Boston college!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar