onsdag 14 oktober 2009

Minusgrader

Vi har haft någon natt med nollgradigt här men nu verkar det luta mot minusgrader och frost inatt enligt nyheterna, inte illa där! A sa idag att det tom pratas om lite snö på fredag, jösses. Jag gillar ju iofs vintern men det känns ju ändå lite läskigt. Vars tog sommaren vägen nu igen? Köpte mig en varm lurvig regnsäker höstjacka igår så jag är ändå redo.

Jag har lite funderingar just nu och ikväll har jag diskuterar med ms joy som bor här med oss för tillfället, hon är bra att diskutera och fundera med. Få se vad jag ska göra med tankarna, diskutera lite med en au pair vän kanske?

Jobb imorgon då, ett annat tvillingpar skulle visst bli avdroppade på fm så då var det uppbokat, får se vad vi gör med resten av dagen. Jag kännre mig täppt i hela vänster del av huvudet, näsa, bihålor, öra, hals, nacke. Tokigt.... Känns som att någon pillat in något i örat på mig!

1 kommentar:

  1. Här kommer en allvarligt hälsning från mina kollegor: skridskor med NY rangers tackar man INTE nej till!! ;)
    Kram, mor

    SvaraRadera