tisdag 13 oktober 2009

Ledig tisdag

Min lediga dag började kl 8 imorse då klockan ringde, upp för att äta lite frukost och hann säga hejdå innan barnen for till skolan, glada o förväntansfulla! Spännande o se hur det gått... Jag hämtade upp Matilda strax före nio och vi for till YMCA och körde kickboxning something.. Sparkar, slag och kondition. Helt okej tycker jag och perfekt på tisdagmorgnar i höst. Nu har jag dushat, vikt tvätt och plockat lite och ska strax träffa Sarah för lunch. Tänk vad lugnt och skönt att vara ledig en vardag. Vädret idag är grått och regnigt men vad gör väl egentligen det? Svenska skolan i eftermiddag blir det såklart också. HAHA, lyssnar på rix fm nu och de kör klipp från morgonen, Roger Titti Gert som intervjuar en av de i Sverige väldigt kända hollywoodfruarna. SÅ roligt! Jag hade nog lätt sett på det programet om jag var hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar