torsdag 8 oktober 2009

Planlagt

Dagens planerade hemmakväll slutade på Starbucks med trevligt sällskap. Inte helt tokigt det heller, roligt då att mitt horoskop som precis ramlade in i mejlen säger detta;

Stenbocken 21. december - 19. januari
Du har behov för att slappna av och att inte ha några planer. Således skall du se till att inte planera något för den här helgen!

Nåja, jag försöker iaf, svårt att säga nej då folk vill umgås. Jag och Tiltil tog en sväng till Walgreens och shoppade något som tydligen är tvär förbjudet i Sverige - ögondroppar mot röda ögon, så nu lyser våra ögon som Ross's tänder i Vänner! Sedan träffade vi fyra tjejer på vårt Starbucks här i Chesnut Hill, himla trevligt och vi gjorde upp lite planer. Tyskland var dom ifrån, var annars? Finns väl i princip bara svenska och tyska aupairer... De var hur som helst trevliga och jag ångrar inte att jag frångick min plan och följde med. I morgon har jag planerat att ha playdate med några nya bekanta för mig. A's väns aupair med barn kommer över för en lekstund. Sen har jag också planer på att hinna förbi Walgreens och få mig en flushot någon sväng between 10-4.

Planer för helgen finns det men tanken på att planera in en hemmakväll/dag och göra inget känns lite lockande. Tror det går bort dock för sånna dagar kommer väl med hösten och vintern eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar