lördag 17 oktober 2009

Hem

Sommaren är nu förklarad över, jag använde mössa idag, köpte nya till barnen och mina dörrar som varit uppsvällda hela sommaren går nu att stänga. Skönt att kunna stänga toadörren igen tycker kanske mina gäster ;)

Var till the cheescake factory med Patricia och Matilda ikväll och sedan köpte vi med oss cheescake hem och såg på Twilight, ingen av oss hade sett den innan! Tycker väl inte att det var någon höjdarfilm men ja, nu har jag sett den. Ska nog försöka mig på att läsa boken när A är klar också men har en känsla att det inte är min stil.

Jobbade tio timmar idag vilka spenderades med lite shopping, tvillingarna, jag och Joy for och fyndade skor och kläder, åt lunch och sedan hem. Var ute och lekte i höstvädret i våra nya fina mössor då vi kom hem, sprang o kasta oss i löv, klättrade i träd och hade det himla roligt. Sen kom kvällens barnvakt och jag försökte berätta och hjälpa så gott det gick. Vad säger man liksom? Tja, ca 2 timmar överlappade vi och sedan vara det nästan bara för henne att stoppa dom i säng så, tror nog det gick fint. En bra lördag tycker jag nog ändå fast jag jobbat så mycket.

Hade post imorse också, det riktiga pappret om extension har nu kommit och ja. Om en månad ska det vara signerat och inskickat för granskning. Just nu lutar det mot Sverige besök i januari. Ska lägga mig och läsa igenom papprena ordentligt nu. Imorn väntar Ikea och pumpkin carving!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar