onsdag 21 april 2010

A dream come true

Efter två försök på långt beskrivande inlägg som föesvunnit pga anledningar blir det nu en kortis. Började dagen med frukost på altanen och såg då två delfiner simma några meter bort. Fortsatte med ett dopp i poolen och en timma promenad med sovande bebis, se jag motionerar tom på semester ;) sen var det dags för adventures...

Jag har fått simma med delfiner idag, tack familjen W. så himla häftigt! Höll fast vid delfinen Paxs fena o gled med, skakade hand o fick en puss på kinden. Klappade o lekte, helt galet! Det var en upplevelse och ett minne, jag menar... Nej galet iaf!

Kom tillbaka från det o tog ett dopp i poolen för att få bort saltvatten o s torkade sen i poolen. Gick hem o gav bebis lite mat o resten tog en fisketur med båten. Jag o bebis gick till poolen, badade o hängde för att sedan flytta ner till stranden o leka i skuggan av en palm. De andra kom hem glada o nöjda eftet att ha fångat tre fiskar. Pizzaparty utomhus ikväll o ett bra avslut på en toppendag. Nu sitter jag här med bikini- o solglasögonbränna efter en dag med passiv solning, snyggt - det får jag jobba på imorn!

2 kommentarer:

  1. Låter som om du har d overkligt underbart å vilken dröm att få simma med delfiner :)

    SvaraRadera
  2. Åh gud så avundsjuk jag blir! Att simma med delfiner måste verkligen vara en dröm som går i uppfyllelse. Det skulle jag också vilja göra!

    SvaraRadera