tisdag 6 april 2010

En ny sväng

Föräldrarna var på skolmöte och jag var hemma med alla de tre små liven, hade fått alla i säng och gått ner till mig då jag hör L hulka till så jag springer upp. Kräka över hela lilla hjärtat och hela sängen, stackars liten. Lite stackars mig med för fytusan vad det luktade illa och såg äckligt ut, då gäller det bara att vara stark. L var vid gott mod och när jag fått av hennes pyjamas och tvättat upp henne satt hon snällt på en stol medan jag tog tag i sängen. Duktiga lilla tjej, frågade henne hur hon mådde och fick som svar "Great!". När allt var städat och hon sussade hoppade jag in i duschen och har skrubbat och bytt kläder men jag tycker fortfarande jag luktar kräka. Bara att knapra vitpeppar igen nu!

2 kommentarer:

  1. ja här hemma används inte pennor enbart på papper om man säger så :P

    SvaraRadera
  2. haha typiskt ungar :) ja armarna blir d på här å men ja e lugn så länge d inte hamnar på väggar å möbler :) haha allvarligt? Är d för att det är klänning lr har hon enbart så små kläder? Jag har lagt undan Cornelis 68or nu så nu används enbart strl 74 vilket ja tror dom flesta ja vet runt hans ålder har lr har haft :)(den gröna tröjan han fick av dig är tex förresten urvuxen nu) Jag skulle vilja se kort på den där bebisen i typ din famn för att få en uppfattning om hur liten hon är :) fast d är väl svårt att se, ja har ju sett kort på alla kidsen när du va hem å visst såg twinsen små ut men d är ju ändå svårt att bilda nån uppfattning om hur små :) va har dom för strl nu då å va har dom för strl på skor, om du kan tänka i svenska storlekar :)

    SvaraRadera