måndag 19 april 2010

Made it to florida

Okej, just nu befinner jag mig utanför entren till vår resort, kl är 8.15, jag är klädd i shorts o tshirt o svettas nästan. Vi kom iväg o fram. Lämnade 88an vid tio o tror vi var i vårt hus här 2.50. Vi flög privat, det var galet nice! Inget securiry, körde bild till en meter fran trappan in o flyget, blev väl mötta o in i ett träinrett plan med ljusbeiga skinnsäten o soffor. Var lugna, jag har fotat! Hela resan ner var bara toppen o när vi landar står tre bilarbo väntar på oss. Kör 1.5 km till hotellet o fem minuter senare är vi i poolen. Har nog badat konstant i tre timmar. Bor med stranden som börjar precis där vår trappa slutar. Barnen byggde sandslott o jag satt på trappan o drack vin. Vilken bra semester det kommer bli. Nu ska jag ta en promenad tillbaka längs stranden. Må så gott hörni

2 kommentarer:

  1. Vad härligt Malla! Du gör så spännande saker mest hela tiden så jag blir alltid lite avundsjuk när jag kliver in till din blogg och börjar läsa :-)

    När kommer du hem till Sverige igen då? Jag hör för mig jag har hört något om oktober, kan det stämma?
    Blir det så för gott eller bara hälsa på- resa? :-)

    Hoppas allt är bra, men det verkar det vara :-)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Gud så härligt det låter Malla! Hoppas att semestern blir kanon! Puss

    SvaraRadera