torsdag 8 april 2010

Oliver

I don’t like olives. I was living in Spain for one summer, I stayed with a man who owned a super market and everyday he brought home a new sort of olive. Everyday at dinner around 10 pm I tried what he had brought that day but I didn’t like any of them. He didn’t give up and I didn’t give up. Every single day for 12 weeks I tried to eat olives and I still didn’t like them. I still try sometimes but I’m thinking, if I didn’t like olives when I was in Spain, the country of olives, why would I like them now? But I wont give up, I keep trying and hoping that one day, I will love the taste of a good olive.

Jag är rätt nöjd med slutklämmen på mitt olivepaper, nu har jag finalen och börjar så bara mitten saknas, bättre lycka en annan dag säger jag och stänger igen för kvällen. Jobb 8-2 imorn sen går bilen mot Silver bay så ha en trevlig helg hörni!

2 kommentarer:

  1. Ja måste då fråga varför man skriver 5 sidor om oliver? Kan man hitta så mycket att skriva? Låter inte som en roande skrivning men eftersom d är så otippat kanske d är rolig läsning :)

    SvaraRadera
  2. Det är lugnt Malin! Jag började äta oliver när jag var över 30, så det finns hopp. Nu älskar jag oliver.

    Kramar från faster Helena

    SvaraRadera