torsdag 1 april 2010

En sjuk update

De små sover, L bad om att få läga sig 12.15 vilket inte är likt henne på något sätt, att hon sedan också slocknade på fem minuter tyder på att hon inte är vidare pigg. W har ju haft/har någon släng av magsjuka och jag molar vitpeppar, han är dock pigg idag. Imorse tog jag faktiskt med alla tre barnen och åkte till Starmarket för lite shopping, sedan var alla trötta så bebis fick ta sig 1.5 timme nap medan vi andra försökte oss på lite lek men slutade upp i min soffa framför tvn. Ibland har man sånna dagar... Fick i alla tre något att äta iaf och nu har twinsen snart sovit i tre timmar, skulle tro dom behövde det då men tippar också på att de vaknar snart. Jag håller alla tummar på att jag klarar mig från sjukdom för i helgen ska vi till NYC och det ser jag fram emot något enormt mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar