fredag 2 april 2010

I've got a feeling

Jag har bara en liten känsla inom mig såhär att denna helg kommer bli helt outstanding bra. Egentligen finns inga bokade planer men en hel del lösa och jag tror verkligen att allt blir toppen. För det första är det påsk, för det andra kommer Matilda hit, för det tredje ska solen titta fram , för det fjärde så... Ja, ni ser vad många siffror och jag vet inte egentligen jag bara känner det på mig. Massor av bra musik på ipodsen och så glider vi iväg på äventyr. Kan inte gå fel! Börjar ikväll med mexikanskt på svenskt vis medan jag arbetar. Jag har en positiv känsla, det är vår! Det är varmt! Tog en sväng till Target på morgonen i jeans och t-shirt med rutor och taklucka öppna, I love it.




Nu är bebis vaken så jag ska kila o mysa lite innan twinsen vaknar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar