tisdag 18 maj 2010

Brev

När jag kom hem från SB ikväll väntade ett sött litet vykort från min favoritkusin i trappan. Åh så roligt det är med post! Detta var första på aldeles för längen. Jag väntar fortfarande på marabou polkan, ska Sandra bli den första att få fram det?

Idag tog vi tag i träningen här i huset igen, var på styrkepass i en timma och det var helt okej, svettigt var bara förnamnet. Imorn väntar förhoppningsvis zumba och sculpt får se om jag hinner båda. Här öser regnet ner just nu, ni vet, det regnade idag och det finns en mening med det...



Mitt horoskop för kommande veckan säger att det ska bli positivare och det andra för imorgon säger "Du skall inte vara så rädd för att pröva något nytt. Du har ju gjort det många gånger förut - och det brukar ju gå, eller hur? ". Så nu satsar vi väl stenhårt här då. Sängen nu, tidig start imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar