söndag 23 maj 2010

Kiss108

Let me tell you about yesterday. Lördag och dags för efterlängtad Kiss concert, järngänget hade ju sedan länge planerat att gå men med tre avhopp hittade jag och Emma andra kära vänner och hade en helt otrolig dag. Faktiskt, det var så helt galet bra att jag inte riktigt vet var jag ska börja eller vad jag ska säga. Vi letade oss iväg strax efter tolv och sedan vi lyckats få med oss all picnic och en del dryck in på arenan hittade vi en gräsplätt brevid några människor som troligen inte hade det lika bra som oss, jösses vilka surskallar men det lät vi oss inte ryckas ner av. Klockan två började den 8 timmar långa konserten med kända och okända band och artister. Boys like girls, Ke$ha, The script, Jason Derulo, Adam Lambert, Kris Allen, Iyaz, Orianthi, Kevin Rudolf mfl. Jag har ingen aning om hur mågna av dem ni känner till men detta är vad vi lyssnar på hela dagarna för det spelas på radion hela tiden, lite som Rix FM turnen kan man väl säga på nå vis. Svårt egentligen att säga vad som var bäst, eller nej inte för Jason Derulooo var lätt bäst, så ruskigt bra! Vilken liten stjärna jag är nog nästan lite kär. Men det var så många andra som var himla bra med, Adam Lambert är cool och Kris Allen avslutade alltihopa tokbra. Näe, det mesta var himla bra och så fanns det några höööga höjdpunkter. Vi hade picnic med pastasallad, fruktsallad, kex, chips, brownies, scones, frukt, chokladbollar, pizzabullar och säkert mer smått och gott. Vi dansade och sjöng och hade det allmänt bra vi åtta tjejer. Avslutar väl inlägget med tummen upp!

En hel del människor på plats
Sol och värme så självklart var det sombreros på!
Picnic
Jason Derulo!
Oiho!
Den där handen ja.. Emma, Emma, Ida, Lovisa, Sara, Malin, Jessica och jag
Luftgitarr med Kris Allen
och ett avhopp, sluthopp, slutstamp?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar