måndag 17 maj 2010

El weekendo

Det blev en rätt händelserik helg tillslut. Sandra skulle ha lämnat oss för Sverige på fredag men flyget blev inställt och det blev till en extra dag. Jag tar det i flera inläg för jag har faktiskt lite bilder, igår var det dock en väldigt fartfylld, varm och rolig dag. Vid nio packade vi in oss i bilen jag Emma Patrizia Hanna Lovisa och Sara för att fara mot Springfield där Six flags ligger. Vilket ställe, galet roligt! Jag gillar karuseller men har alltid varit lite skeptisk mot bergodalbanor men shit vad roligt! Här fanns väl allt och lite till, vet inte hur många olika berg o dalbanor de hade? Tror jag åkte sju olika och sen andra karuseller också, galet rolig och lång dag, tack för det tjejer! Jag o Emma investerade i season pass också så det blir fler gånger denna sommar. Jiho!

Intet ont vetande tjejer påväg upp i första åket...











och här har vi kommit ner igen. Man blev lite blöt ibland...
Detta är bergodalbanan Catwoman

En till vattengrej

tummen upp för denna dag!
Lite grann blöt

stackars Emma och Sara blev drabbad värst hela tiden

Denna kallades flashback, det fanns två ändar på den, man började med att hissas upp baklänges för att sedan släppas galet fort i typ fritt fall, genom en loop och upp på andra sidan framlänges, för att sedan bara vänta på att släppas ner baklänges och åka samma bana igen fast baklänges. Rolig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar