fredag 14 maj 2010

Hoppsan

Dålig uppdatering här på sistone men det är så att en liten vän lämnar landet här snart och det är trist. Vet ni förresten att det är ett askmoln mellan Boston o Island nu? ;P Well..

Sitter här med en vild bebis nu som inte ville sova middag på em så nu klättrar hon på mig ist, hon är överallt hela tiden och tvillingarna vill att hon lämnar dom ensam. Dom sover just nu iaf de små liven. Igår hade vi en mysdag, tog tåget två stationer för att leka på en park och så hem igen. När vi hade picnic gick ett litet skolgäng förbi oss och ett av barnen hade tshirt, jeans och blont rakt hår ganska långt, söt liten kille och jag tänkte att han ser väldigt svensk ut. Kunde inte släppa det där och när vi var i sandlådan var han där o lekte i ett hörn, när de sedan skulle gå började fröknarna ropa in alla på spanska o alla barnen kom, vamanos, manos, wipe- engelska o spanska till barnen som såg lite latino ut de flesta. Lilla blondo satt kvar i sandlådan och jag funderade fortfarande tills jag hörde en fröken säga; Vamanos Olle! Are you gonna stay? Lilla Olle kan faktiskt bara vara svensk när man ser ut så där så tänk vad man kan se ibland. Jag Emma o Sandra är alla blonda och idag då vi satt på pedikyr fick vi frågan om vi var systrar, haha, den var också lite rolig. Pedikyr och mannikyr var väldigt skönt iaf och nu har jag fina korallfärgade naglar. Lyx! Nej nu gnäller bebis så ska se om hon kanske vill sova en skvätt ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar