måndag 24 maj 2010

Bye Bye Sandra

Det här är en vecka sedan nu men bättre sent än aldrig och detta var ju ingen rolig händelse. Det blev ju som bestämt att Sandra skulle fara hem lite för tidigt och vi tänkte säga hejdå med en liten amerikansk afton med amerikansk mat, tårta och goodiebags redan på måndagen..
Det gällde såklart att hinna göra så mycket som möjligt innan fredagen men det har vi ju alltid varit rätt duktiga på så vi failade inte denna vecka heller. På torsdagkväll blev det middag på Cheescake factory med mat och efterrätt.


På fredag fm far vi och gör pedikyr och manikyr, ska sedan hem o jobba en sväng innan vi ska skjutsa Sandra till flyget på kvällen men nångång där på dagen ringer hon och berättar att flyget blivit inställt pga vulkanen på Island. Hoppsansa, vad händer nu? Hon får en biljett bokad till lördagkväll ist, Emma och Sandra sover över hos mig och vi försöker klura ut vad vi ska göra med en extradag, jag hade ju planerat shopping! men Sandras väskor var lite för fulla för det... Solen sken och vi började dagen med frukost från Eagles deli i en park där vi kollade på lite baseball samtidigt. Efter det for vi in till Boston och strosade runt i parken och hamnen innan det var dags att fara till Logan och vinka hejdå. Ledsamt och hemskt tråkigt men vi ses igen i Sverige!



1 kommentar:

  1. sv: Hej :)
    Ne du har nog inte skrivit till mig förut, men kul att du gjorde det. Jag ska bo Cambridge, tror det ligger ca 25 min från där du bor. Ska ha tvillingar på 1,5 år. Känns helt underbart att åka iväg om en vecka!
    Ha det bra!

    SvaraRadera