fredag 28 maj 2010

SATC2

Tummen upp för nya Sex and the city filmen, den har fått så mycket dålig kritik här i tidningarna men jag tycker den var toppen. Ingen direkt jättehandlig egentligen men det händer mycket, blev några överraskningar och det skrattades högt många gånger. Jag älskar också att gå på bio i detta landet där det applåderas, kommenteras och tjuts av skratt under filmens gång. Tummar upp o väl värd att se!

Var alltså på bio ikväll, var på bio tidigare idag med men då med barnen och såg Shrek den sista, den var också riktigt rolig faktiskt. Innan bio på kvällen åt jag svärdfisk på Leagal seafood med Emma och Julia. Gillar också min nya tröja från HM och mitt nyhittade gamla halsband från de bästa. Mycket gillande idag, något jag också gillar är stranden imorn så håll tummarna för att väderleksrapporten stämmer. Trevlig helg alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar