fredag 7 maj 2010

Drömmar i kras

Min lilla dröm här är att få gå på Stanley cup finalen mellan Bruins och Red wings. D skrattade åt mig då jag berättade om detta för några veckor sedan, Bruins kommer aaldrig gå dit sa han -Vi kommer inte slå Flyers. Well, nu har Bruins här vunnit tre av tre matcher och vinner vi ikväll går vi vidare ett steg till. Det som ser aningen mörkt ut nu är att Red wings förlorat 3 av 4 matcher med 4-3 men igår slog tillbaka och vann med 7-1. How och Why liksom? Snälla rara Zäta kom igen och vinn resterande nu så min lilla dröm hålls vid liv lite längre. Jag är som vanligt galet insatt och ska nog tvinga tjejerna att se på lite hockey ikväll ;) Fast det blir nog Så ska det låta denna soliga fredagkväll. Jag jobbar kväller, barnen sover just nu men innan de somnade rörde vi ihop en smet då L ville baka "choclate mudge cake" så uppe finns en kaka och så 12 muffins som vi nu ska dekorera till fina cupcakes, kanske morsdag cupcakes? Ska ta och väcka kidsen nu. Heja Red wings o Bruins!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar