onsdag 24 oktober 2007

En pytteliten bebis

Tågresan ner inatt gick fint, i samma kuppe fanns en man som pratade med sig själv rätt mycket så jag sov väl inte så mycket de sista timmarna men det gick bra ändå! "mmm, Jaa, Jovisst, mm, hm, Jo, host harkel" Så lät gubben ungefär, ganska irriterande måste jag ändå säga. Och en gubbe som skrek : Men nu får ni väl fan höja värmen! Vet inte om han drömde för jag hade skruvat värmen på högsta så det bara sprutade ut hetluft från väggarna..

Hade inga planer för dagen så när Malin föreslog lunch på stan så nappade jag direkt! Så gjorde även Helena så jag hämtade upp henne så promenerade vi ner på stan o mötte Malin och Irma. Helenas Isolde är verklien pytteliten, en sån liten skit! Och så fin och söt, det är otroligt hur små bebisar kan vara egentligen.. Tja det blev väl nån timma på krokanen innan vi for hem. Nu har jag sovit en skvätt och läst lite, fit for night! ;) Blev bjuden på restaurang ikväll nu och det tackar man ju inte nej till! Hungern har hittat hit nu så det ska sitta fint med mat snart.. Tjohej!



Liten bebis Stor bebis

1 kommentar: