fredag 19 oktober 2007

Hämtat

Nu är biljetterna till Globen hämtade! Hoppsan, hände en sak för mig, jag ska visst till Västerås OCKSÅ! Jaja se mig som knäpp men jag ser det som ett ypperligt tillfälle att umgås med vänner. Först USA-vännen och sedan de andra, ja, inte alla andra vänner jag har då men tre av pärlorna iaf.. Det blir nog duperskoj båda gångerna :)

Idag har vi redovisat våra sagor, blev fyra riktigt bra och roliga sagor, vi är allt kreativa o fantasifulla allahopa! Det är otroligt vad mycket roligt man kan göra med små ljud.. Vi fick också en framtida guldgruva eller vad man ska säga, ett häfte med cirkus 100 förslag på olika musik-och rörelsesamlingar, hur grymt är inte det! Hör av er om ni behöver tips o idéer nån gång när ni ska ha samling, säg ett nummer till mig så säger jag vad ni ska göra! Så tog vi oss till utlandsvfuaren idag och det är tydligen klart att vi far till London om ett år nu.. Inga andra intressanta som kommit in med ansökningar om de platserna så hon lovade att de var våra. Mer info kommer i vår! Så har jag "äntligen" fått min restuppgift från tillfället då jag var frånvarande också, faktiskt ganska lindrig motför vad jag hade förväntat mig, det är inte mycket jag ska skriva om dock var det ganska mycket hon ville att jag skulle skriva så vi får väl se hur det går att få ihop de sidorna... Schemat för nästa kurs har kommit också och det säger inte så mycket, förutom att det ser ut att bli jullov 20 december, och att det blir två grupper, hoppas man hamnar i samma grupp som alla man läser med nu för det är trevliga människor det... Skönt när man känner lite folk också, men det går ju att lösa på något vis!

Imorgon bär det av mot Övik tidigt på morgonen för vi ska nämligen på Paradisbadet, det ska ju bli skitskoj :) Tjohej

Den vackra höstbilden vi skapade i måndags

First you make your fingers snap, then you stamp your feets.

Both hands slap your knees and clap to the beat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar