måndag 1 oktober 2007

"Vi är 100 % säkra.."

..och "Nya bevis som löser fallet". Blir man nå förvånad längre när dessa "avslöjanden" kommer ut nya varje dag? näe, tror man på det? näe.. Nu snackar jag fallet Madeleine.

Idag blev det en sväng till universitetet och 1.5 timme föreläsning om utomshuspedagogik bla. ingen Helge idag, han var tydligen sjuk och planerade o vara det hela veckan för vi fick ersättare iaf. Imorn lät det som vi skulle ut o leka i dammen, vi skulle få låna vadarstövlar så det var ju bra för den där dammen är inte jättefräch och nog inte särskilt varm nu heller! Jag ska nog ändå inviga mina gummiskor imorn om vädret är på det viset vilket det lutar åt att vara.. Det börjar dimma på igen nu. Igår var dimmigt och disigt hela dagen, så fuktigt i luften så man blev blöt som att det regna fast det inte regnade.. Vid nio tiden igår kväll brakade det loss, dundrade och blixtrade nå enormt! Kanske tio över nio slocknade teven och alla lampor med för den delen, då hade jag minuten innan tänt ett ljus, det var ju tur det annars hade det blitt mörkt! :) Så då fick jag fint plugga lite istf att se på along came Polly, strömen hittade dock tillbaka efter en stund så jag hann se klart filmen.

Har varit hos Emma en sväng i eftermiddag och hjälpt henne med datorn, jag var till hemskt stor hjälp ;) Tja.. det blev lite pinsamt där tillslut men allt löste sig! Haha.. Tänk att det finns knappar på datorer!!!

Så ska det visst väljas ämne för Examensarbetet snart med, inom två veckor! Shit o pannkaka. Någon som har något förslag på vad detta kan handla om? Please, det behövs lite förslag o inspiration! Får väl se var detta slutar och om man får ut någon examen.. det känns ju om möjligt ännu närmre nu på något vis, inte lång tid kvar?! Vad händer sen om man lyckas?

Ikväll blir det ett pass Aerobic bas kl 20, det var ett tag sen nu så det blir nog skoj. Annars ringde mamma idag och berättade att stället Carolina Klüft gifte sig på i helgen, där har faktiskt mormor varit barnflicka, det ni ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar