söndag 30 september 2007

Tummen upp!

Bodycombat får helt klart tummen upp! Det var ruskigt roligt och jag svettades ändå som en gris, hm, svettas grisar mycket? Jag svettades som en hockeyspelare säger jag då, för dom brukar då inte se så himla frächa ut efter match... Sparkar, slag och hopp i olika kombinationer till passande peppande musik, detta kommer jag gå på fler gånger. Det var roligt, inte så himla svårt att hänga med sen man fattat vad det bygger på och ja, jobbigt roligt. Sen blir det säkert bättre när man går några gånger och kan ta ut övningar och rörelser med då man lärt sig dom säkrare också. Klart godkänt och värt mer besök, inte som body balance som var tack och gonatt efter en gång.. :)

Annars så har jag ägnat dagen åt städning och ordning och reda, cyklade till konsum och där hittade jag en svart fin hålslagare så sedan satt jag och slog hål och satte i pärm och skrev register, det ni! Nu behöver jag en till pärm till alla "böcker".. Har lagat en aldeles hemgjord gulaschsoppa idag med som jag nu ätit till middag och den smakade faktiskt bra. Nu är det snart Mamma söker fru och imorgon är det ny pluggvecka, denna med Helge ute i skogen, kan bli intressant!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar