onsdag 19 september 2007

En blunder

Nu gjorde jag nästan en sån där dummer grej igen, vet att förrut för många år sedan såg jag på teve att många var strömlösa och jag gick då och knäppte på lampan för att se om det gällde även mig... Nu läser jag rubriken på aftonbladet: Tusentals strömlösa i norrland. Hm tänker jag, undra om jag har ström, men jag hinner inte så himla långt i mina tankar innan jag inser att jag faktistk sitter vid datorn ;) Dock så skulle ju min dator ändå fungera ett tag om strömen försvann... men inte högtalarna och ur dom låter massa hög musik just nu. Så, nej, jag är inte strömlös den här gången heller!

Idag blev det en sväng till iksu, aerobic och core på förmiddagen, gick riktigt uselt på aerobicsen, jag hängde ju inte med för fem öre och körde bara fel rörelser mest hela tiden, usha. Coren gick däremot fint och fort, roligt med en ny koreografi som man inte kan utantill ännu! Sedan har jag hunnit läste lite och packat, har lite läsning kvar och så ska jag skriva ner några rader att ta med mig till imorn. Men det känns som jag gjort det där förrut, intevjua, lära sig att ställa öppna frågor, tja vi får väl se hur det går imorn. Åker med bussen mot Söderhamn 12.20 tillsammans med Emma. Förresten så har ju Emma avslöjat oss så då får jag göra det med; Vi har börjat sjunga i kör! Haha hoho, det trodde ni aldrig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar