tisdag 18 september 2007

Ett steg framåt

Idag har jag tagit ett nytt steg här i livet och förverkligat något jag pratat och drömt om så längen... ;) Det var stort! Nervöst! Och det gick bra... Det blir fler gånger! Vad säger du Emma, ska vi avslöja vad eller avvakta?

Annars har vi idag haft litteraturseminarium där vi diskuterat temaarbeten. Efter det tog vi en prommis ner på stan jag emma och ullis där det blev många timmars shopping och många timmars fika. Fikabuffé ställde vi till med och käkade tårta och sjöng för Emma som blir 21 år på torsdag! Blev en del handlat också, två tröjor köpte jag, v-ringade stickade eller vad man säger. Och så en svart halsduk då någon snott min förra... För övrigt så funderar jag på att fara hem till Bollnäs över helgen och kanske nån dag med då det idag stod klart för mig att vi inte har någon lektion förns nästa fredag! Men jag måste ju upp till nästa tisdag... :) Ha det fint hörni, imorn är inläsningsdag, iksu-dag och kanske tvättdag.

1 kommentar: