fredag 7 september 2007

Tvättstugetjyv?!?

Ja tusan om jag inte minns helt tokigt så hade jag tvättat mitt rosa linne och ett till vitt linne... Gick ner och skulle hämta upp det jag tvättade igår nu och hälften av tvätten är borta! Vem vill ha mina gamla linnen? Tja, 69.50 styck på HM, ett vitt och ett väldigt rosa. Tack för den tjyven! Kan hända att det är nå mer kläder som saknas också men jag kan inte komma på det nu men tyckte det hängde nå mer saker med linnena, de hängde längst ut och resten hängde längst in för någon hade kläder mitt i.. Har ju fått nya grannar, tre tjejnamn på dörren. Förr har jag varit ensam tjej i trappuppgången så någon av dom borde det ju vara. Shchs! Grejen är den att jag inte har skitmycket kläder här för tillfället utan massor är kvar i Bollnäs än me något ska jag väl hitta att ha på mig så får vi se om linnena dyker upp för att de tagit fel eller om de verkligen planerat detta tillslag! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar