tisdag 4 september 2007

Kursstart

Så nu har tredje året dragit igång med dunder och brak! Eller inte så värst.. Fick sluta cirkus timmen tidigare än vad som var tänkt.. Blev indelade i två grupper A och B, jag är i grupp A. Där var några bekanta ansikten men inte alls många, fem max.. Är nog många andra-årare som går för folk brukar lägga den kursen där som det verkar. Men detta blir nog bra! Gick bara igenom grupper och kursens innehåll idag. Det blev inga basgrupper indelade och skrämmande nog ska vi ut på något individuellt redan nu i veckan som jag förstod det? Vi ska bli tilldelade någon rutiscituation i förskolan som vi ska ut och observera någonstans.. Förstod inte riktigt, kanske får veta mer imorn hoppas jag? Imorn är det förmiddagspass med föreläsning i A-gruppen. Ingen av böckerna i rödarummet idag heller, men det hade jag faktiskt inte räknat med. Just nu står min firre i ugnen, provar att göra en grej som Bea gjorde i somras o hoppas de blir lika gött som det :) Nu ska jag packa lite för kl sju ska jag o Emma till Lissabon, det ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar